2016. március 17., csütörtök

Színkombináció: kék-bogyószín

Sziasztok!

A múlt heti jó idő után ismét kaptunk egy kis lehűlést, ami visszavetett a nőies öltözködésben. Sajnos a 10-15 fok közötti hőmérséklettel nem vagyok kompatibilis. A szövetkabátot már nem vagyok hajlandó ilyenkor felvenni, a tavaszi kabátokban meg fázom. Mivel várandós vagyok, nem célszerű fázni, ezért ma sportosra vettem az öltözetem: farmert, sportcipőt, hosszú pulcsit és az agyonhasznált párkámat viseltem.

A színek pedig a következők: kék és bogyószín, vagy minek nevezzem. Korábban málnaszínnek hívtam, de az sem fedi jobban a valóságot, most inkább bogyónak hívom. Elvégre, ha az összes bogyós gyümölcsöt összeturmixolom, valami hasonló árnyalatot kapok. :-)
Szóval tavaly vettem a párkát, amit összesen kétszer fotóztunk, itt és itt, úgyhogy most bátran vettem fel újra. Pedig nagyon sokat hordtam, csak hát a ballonkabátos öltözetet nőiesebbnek tartom, azt gyakrabban mutatom nektek.

Kiegészítőnek a szintén a legutóbbi Fércművek workshopon készített fülbevalót választottam, és a színében hozzáillő Gubolyka táskát.

Szép napot Nektek!

Vik







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Párka: régi-Takko
Pulcsi: régi-Takko
Kendő: Baraka-Veszprém
Fülbevaló: Fércművek
Táska: Gubolyka
Farmer: kismamafazon, no name
Cipő: régi-Adidas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése