2016. február 17., szerda

Visszatérés, avagy a Valentin-napi öltözetem

Sziasztok!

Végre elérkezett ez a nap, hogy folytatni tudom a Vik ruhatárát.
Gyorsan tisztázom is a távolmaradásom okát: várandós vagyok. Bajosan indult a terhességem, kórházban voltam egy hétig, még decemberben, erős vérzés miatt. Ágynyugalomra intettek, gyógyszereztek, így sikerült megtámogatni a szervezetem, hogy megmaradjon a terhességem is. A 12. hét végéig nagyon sokat kellett feküdnöm, ha nem, akkor is maximum ülhettem. Csak orvoshoz jártam, többnyire kísérettel, mert a sok fekvéstől nagyon legyengültem. Egyetlen dolgot tehettem: fekhettem. Nagyon-nagyon nehezen telt ez az időszak.
Szerencsére túl vagyok rajta, most már egész sokat mászkálok, nagyon keveset tevékenykedem, hogy csak fokozatosan terheljem magam, és ne legyen megint baj.
Szóval újra itt vagyok, és szeretném folytatni a Vik ruhatárát. Előzetes terveim szerint kéthetente fogok megjelenni outfit-bejegyzéssel. Mivel egy helyben ácsorogni nem bírok (3 percnél többet), ezért az utcáról visszatérünk az udvarra, így nyomonkövethetitek a tavaszi megújulást és a nyári pozsgást a kertben. :-)
Köszönöm, hogy nem felejtettetek el, sokan visszatértek a blog facebook-os oldalára, hogy rendszeresen ellenőrizzék, van-e már valami hír felőlem. Most van. Ha van valami jó/új dolog, amit mindenképp megmutatnék nektek, jelentkezem.

És akkor itt is van a mai szettem, amivel Valentin-napra készültem. Egy sima fehér ujjatlant festettem meg rózsaszín festékkel, szívecskéket rajzoltam rá. Erre vettem a vékony rózsaszín pulcsim, ami láttatni engedi az alatta lévő mintát.
Farmert és bokacsizmát húztam, felülre meg a rózsaszín kabátot, rá a kedvenc Gemma-brossom tűztem. Kiegészítőnek meg egy vékony, anyagában pöttyös mintás kendőt és a szürke, mindenhez illő kistáskámat választottam.
Nektek hogy tetszik? Ti viseltetek valami szerelmeset Valentin-napon?

Szép napot és hetet kívánok!

Vik






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Szövetkabát: Takko
Bross: Gemma/Meska
Kendő: régi hasonló itt
Pulcsi: Takko
Ujjatlan: eredeti H&M, nem kismama fazonú itt
Farmer: régi hasonló itt
Bokacsizma: régi-Deichmann, hasonló itt
Táska: H&M

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a babához! Nem lehetett egyszerű az elmúlt időszak. Cuki a szívecskés póló. Jót mosolyogtam azon, hogy egy napon tértünk vissza a posztoláshoz. :)
    Nekem valahogy már nem nagyon van kedvem helyszínek után kutatni, meg sminkelni a fotóhoz. Időm sincs annyi már. De olyan jó visszanézni az elmúlt időszak fotóit, és ez ad egy kis erőt a folytatáshoz...Pihenj sokat! Puszi: Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszter! Köszönöm szépen. Minden bókot és gratulációt.
      Egy dolgot ne felejts el, a te blogod attól is különleges, hogy mindig szuper helyszínt találtál, mindegyiket imádtam. Annyira összhangba tudod hozni az öltözetet, a sminket az építészettel, hogy ez páratlan képesség. Másnál nem láttam ilyen kidolgozottnak a koncepciót, mint nálad. Még a mostani minimál háttered is tetszik, szerintem helyénvaló ez is. :-) Puszi neked is!

      Törlés