2015. június 18., csütörtök

Csipke és pötty, vagy rózsaszín és törtfehér/Spitze und gepunktet, oder rosa und weiss

Sziasztok!

A mai napra egy bájos szettet hoztam, amit már korábban kitaláltam, csak az idő lett melegebb, mint az előrelátható lett volna.
Törtfehér-pasztellrózsaszín párost hoztam, ahol sok a saját kezű alkotás. A pólót én alakítottam át csipkéssé, és a gyűrűt meg a hajcsatot is én készítettem egy Fércművek workshopon. Ma együtt debütálnak.
Az őket körülvevő ruhák pedig a következők: egy világos farmer és kardigán, meg egy pár rózsaszín balerina, és a tavaszi Gubolyka táskám.

Szép napot Nektek!

Vik

DE/Spitze und gepunktet, oder rosa und weiss

Hallo!

Heute trage ich ein Outfit, was ich schon früher ausgedacht habe, aber das Wetter war anders als perfekt. Weiss und rosa sind die heutigen Farben. Die Bluse habe ich genäht für spitzig, und das Ring und das Haarschmuck habe ich gemacht, als ich an einem Workshop teilgenommen habe (bei Schmuckfirma Fércművek). Heute sind sie zusammen mit Debüt tun. Dazu trage ich weisse Jeans und Cardigan, rosafarbige Ballerinas und mein Lieblingstasche vom Gubolyka.

Einen schönen Donnerstag für Euch!

Vik











Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Csipkés póló/Bluse mit Spitze: én varrtam (DIY)
Farmer/Jeans: régi hasonló itt
Kardigán/Cardigan: régi http://shop.mango.com/HU/p0/noi/arengedmenyek/kardiganok-es-puloverek/kardiganok-/minimal-hosszu-kardigan/?id=43023627_02&n=1&s=rebajas_she&ident=0_color1_0_1434608935495&ts=1434608935495
Gyűrű és hajcsat/Ring und Haarschmuck: én készítettem - Fércművek
Táska/Tasche: Gubolyka hasonló itt
Balerina/Ballerinas: Deichmann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése