2015. május 6., szerda

Nyári egyen-ruha

Sziasztok!

Ma egy igazi nyári öltözetet mutatok Nektek, pasztell színekben - hogy máshogy. :-)
A kosztüm szoknyáját vettem meg először, három éve, azzal a megfontolással, hogy kell egy teljesen átlagos, se nem túl elegáns, se nem túl rövid szoknya, ami jó a hétköznapokon. Ez stimmel is.
Aztán a vásárlás után egy héttel kiderült, hogy titkárnőként fogok dolgozni, akkor visszamentem a blézerért is, ami a szoknyával azonos stílusú, tehát együtt viselve kosztümként funkcionálnak.

A virágos felső pedig a tavalyi kedvenc vételem, szintén ugyanabból az üzletből.

Külön-külön is nagyon szeretem az öltözékem darabjait, de együtt is nagyon jól mutatnak.
Nektek hogy tetszik?

Szép napot!
Vik









Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Blézer: Orsay hasonló itt
Virágos felső: Orsay hasonló itt
Szoknya: Orsay hasonló itt
Fülbevaló: Fércművek
Táska: Gubolyka
Szandál: Batz hasonló itt

2 megjegyzés:

  1. A felső nagyon szép! Nekem blézer nélkül jobban tetszik a szett...annyira nem vagyok blézeres típus, de a munkahelyre igazán jó választás lesz!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem ez a pasztell felső. Köszönöm a véleményed. :-)

      Törlés