2015. március 27., péntek

Blogszületésnap és nyereményjáték a Fércművekkel


Pontosan 1 éve, 2014. március 27-én tettem közzé az első bejegyzésem itt, a Vik ruhatára blogban.
"In medias res" kezdtem, ott, ahol épp akkor tartottam. Terveim nem igazán voltak, csak a heti 1 outfit-bejegyzést céloztam meg. Ez reális cél volt, sikerült teljesítenem.

Azóta túl vagyok 62 bejegyzésen, és már új rovatokat is indítottam. Az egyikben az újonnan vásárolt/örökölt/kapott ruhákat, kiegészítőket mutatom be, a másikban az általam varrott ruhadarabo(ka)t láthatjátok.
Nemrégiben összeírtam a bloggal kapcsolatos 5 éves terveimet, meghatároztam a fejlődés ívét, a blog tartalmának alakulását.
Elindítottam a Facebook-on a blog saját profilját, feltöltöttem a Pinterestre a blogfotókat.

Nagy örömömre szolgál, hogy az általatok legkedvesebbnek tartott bejegyzések szinte mind olyanok, ahol saját átalakítású, rám jellemző ruhadarabot mutatok be, pl. a hímzett, festett pólót.
Imádom a magyar tervezők munkáit. Ruhákat egyelőre nem, de kiegészítőket tőlük veszek.


És itt ragadom meg az alkalmat, és kihirdetem a Vik ruhatára blog első nyereményjátékát, amihez a Fércművek járult hozzá.
Egy rózsaszín hasított bőrből készült szettet, fülbevalót és gyűrűt kínálunk fel nyereménynek.

Két dolgot kérek ehhez tőletek:
1. Like-oljátok a Vik ruhatárát a Facebook-on. Amennyiben már megtettétek, köszönöm szépen.
2. Küldjetek egy e-mail-t a vikruhatara@gmail.com címre, ahol megírjátok, nektek melyik bejegyzés tetszett a legjobban. Ha azt is megírjátok, hogy miért az a kedvenc, annak külön örülni fogok.

A játék határideje 2015. március 29. vasárnap, éjfél. A sorsolást hétfőn tartom, a nyertest e-mail-ben értesítem.
Sok sikert, jó játékot kívánok.


A játéknak vége, a szerencsés nyertes Csajághy-Oláh Ildikó. Gratulálok :)


1-es ruhás fotó: Posár Ede

Fércművek ékszerek fotója: Fércművek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése