2015. február 12., csütörtök

Kékítő - alapdarabok tavasz felé

A mai szettre kitehetném a "szponzorált cikk" jelzőt, bár ez sajnos nem igaz. Az viszont nem véletlen, hogy minden egyes itt szerepeltetett ruhadarabot ugyanabban az üzletben vettem. Alapdarabok vásárlására nagyon jó választás a Takko, ugyanis jó áron kaphatunk jó minőségű ruhákat.

Mivel a múlt heti bejegyzésben ígéretet tettem arra, hogy megpróbálom "tavaszítani" az öltözetem, ma egy újabb lépést tettem ez irányba: kabát helyett mellényt vettem fel. Alá egy vastagabb pulcsit, aminek az a legcsajosabb oldala, hogy a rávarrt zseb széle fodros. Apróság, mégis sokkal nőiesebb lett tőle. Alá vékony hosszúujjút vettem, hogy kevésbé fázzon a karom.
Alulra egy szűkebb szabású farmert, ellensúlyozván a fenti bőséget (értsd: pullóvert), és bokacsizmát a lábamra.

Két nagyobb vásárlást is tervezek a következő hetekben. Remélem, az időjárás is kegyes lesz hozzánk, és hamar bemutathatom az új tavaszi ruháimat.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Mellény: Takko hasonló itt
Pullóver: Takko hasonló itt
Kendő: Orsay hasonló itt
Fülbevaló: C&A hasonló itt
Farmer: Takko hasonló itt
Bokacsizma: CCC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése