2015. január 27., kedd

Új szerzemény: sapka és kesztyű + a lila csíkos garbó

Visszatért a tél a maga hidegségével és havával, így én is a vastagabb pulcsimat vettem elő. Egyszerű hosszú garbó a kedvenc lila színemmel, feketével és szürkével csíkozva.

A nyaklánc a már ismert szelencés Fércművek, a fülbevalóm pedig ebben a bejegyzésben láthattátok.

A mai újdonság a kesztyűm és a sapkám. A kesztyűt névnapomra kaptam ajándékba, ehhez vettem egy sima fekete sapkát. Moher utánzatú polyakril az anyaga, puha, meleg viselet. És persze az ára is jóval kedvezőbb az eredeti mohernél.

Úgy gondoltam, a fekete szövetkabát illik a mai szettemhez, de a hóesésre való tekintettel inkább a melegebb fehérre esett a választásom. És a hópelyhek is. :)







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Sapka: F&F
Kendő: ajándék volt, nem tudom
Kesztyű: ajándék egy tokodaltárói butikból
Kabát: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Garbó: ajándék egy dorogi butikból
Fülbevaló: egy kézműves barátnőm ajándéka
Nyaklánc: Fércművek
Farmer: átalakított (eredeti: Takko)
Csizma: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése