2015. január 6., kedd

Ilyen a stílusom télen, avagy a fekete kalap titka

A mai nap egy korábbi bejegyzés kiteljesedése, amikor a feliratos-festett pólót mutattam be. A piros rúzst már akkor is akartam, csak még nem volt meg. A kalap meg úgy jött, hogy van egy húgom, aki gyakran cseréli a ruhatárát, és nagy szerencsémre mindig jut nekem valami.
Ma a kalapot próbáltam ki, mivel kissé beteg vagyok, és nem vállaltam a fedetlen fővel történő fotózást.

Szóval sötét farmerral, fekete télikabáttal és csizmával viseltem a divat-stílus-szépség pólót, színnek pedig a piros Fércművek ékszereket és a pirosas kendőt viseltem.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Szövetkabát: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Kalap: H&M
Kendő: Baraka-Veszprém
Fülbevaló: Fércművek
Nyaklánc: Fércművek
Póló: magam festettem (eredeti: H&M)
Kardigán: Bershka
Farmer: Takko
Öv: egy barcsi bőrműves terméke
Csizma: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése