2014. december 8., hétfő

Bátorságpróba

A mai fotózás helyszínét áthelyeztük beltérre, mivel az eső esik, és a bemutatandó pólónak is jobb így.

A mai nap fő témájának a legutóbb festett pólómat választottam, amire az idei évem mottóját írtam: "Bátor vagyok". Bátor vagyok, hogy kétszer is rövidre, illetve még rövidebbre vágattam az évek óta hosszú hajamat, hogy elindítottam ezt a blogot, hogy piros rúzzsal festem a számat, és hogy merem ezeket vállalni.
Ráfestettem, hogy mindig emlékeztessen, hogy mindig motiváljon.

Sötét skinny farmert és a kávébarna kardigánt társítottam hozzá, és hogy igazán "vikes" legyen, a lila kendőt tekertem a nyakamra.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Póló: általam átalakított (eredeti: H&M)
Kardigán: Bershka
Kendő: Baraka/Veszprém
Farmer: Takko
Öv: egy barcsi bőrműves terméke
Bokacsizma: CCC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése