2014. november 28., péntek

Az ideális télikabát

... számomra egyszerre praktikus és csinos. Ezeknek a kritériumoknak megfelel ez a kedvenc fehér kabátom, amit már tíz éve hordok. Tudom, hogy van, akinek az a normális, hogy minden évszakban lecseréli a ruhatárát, de én jobban örülök, ha olyat sikerül vennem, ami több évig is kitart, mert olyan a minősége és a fazonja.

A kabát alá pöttyös pólót és a téli, elegáns kardigánt vettem, amit egy övvel fogtam össze, hogy ne csússzon szét a kabát alatt.

Kiegészítőnek jeges rózsaszínt választottam, ez esetben egy kötött sálat, és a tavaszi virág fülbevalót.

A csizmám tavaly vettem, azóta is örülök neki, mert igazán passzol a hideg időhöz, még sosem fázott benne a lábam. Ami igazán fontos szempont egy lábbelinél.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kabát: Philip Russel/Jeans Club (azóta már bezárt)
Póló: Bershka
Kardigán: Mango
Vékony öv: nem tudom
Fülbevaló: Fércművek
Öv: egy barcsi bőrműves terméke
Farmer: Takko
Csizma: Deichmann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése