2014. október 22., szerda

Esőkabát, gumicsizma

Ha még emlékeztek, az első kívánságlistás bejegyzésem az esős időről szólt, ahol összeválogattam a nekem tetsző darabokat erre az időre. Jelentem, azóta bevásároltam gumicsizmából és esőkabátból is, bár nem a korábban említett darabokat vettem meg.

Lila helyett zöld lett az esőkabátom, amit azóta már nagyon sokszor viseltem, és örülök a választásomnak, mert nagyon csinos a fazonja.

A csizma fekete lett, ami passzol a türkiz (és valójában nagy körmintás, tehát majdnem pöttyös :-) )kabáthoz, és az ára jóval kedvezőbb volt a Hunter Original-nál.

A lényeg a lényeg, felkészültem a szeles, esős időre. Alul a fekete kötött pulcsit és a barna kardigánt viseltem, dísznek a türkiz kendőt és ékszereket, a fejemre pedig egy ezeréves, de nagyon sokat hordott sapkát húztam. És nem fáztam.






Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Esőkabát: Lidl
Sapka: C&A
Fülbevaló: Fércművek
Fekete pulcsi: Mango
Kardigán: Bershka
Kendő: Takko
Farmer: átalakított (eredeti: Takko)
Gumicsizma: no name

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése