2014. október 30., csütörtök

A piros kabát

Végre alkalmam nyílt megosztani veletek a piros ballonkabátomat. Még főiskolás koromban vettem, amikor sokat jártam Alfa Romeo-találkozókra. Abban az időben igyekezett minden elvakult rajongó - köztük én is - pirosba öltözni, így lett a piros pólók és pulcsik fölé piros kabátom is.

Igazi kultikus darab, ha feltűnő akarok lenni, mindig ezt veszem fel.
Ma egyszerű fekete farmerrel, pólóval és pulcsival viseltem, kiegészítve a piros Fércművek ékszerekkel és a piros kendőmmel.

A csizmám az egyetlen új darab a mai szettből, ezt vettem a legutóbbi fázós bejegyzés után.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Kabát: egy kaposvári butikban vettem
Kendő: Baraka - Veszprém
Ékszerek: Fércművek
Pulcsi: általam átalakított (eredeti: Takko)
Fehér hosszúujjú: Bershka
Farmer: átalakított (eredeti: Takko)
Csizma: CCC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése