2014. szeptember 26., péntek

Őszi kapszularuhatáram

Mióta megismertem a kapszulakollekció jelentését, örömmel látom az ilyen jellegű összeállításokat. Sőt, amikor megláttam egy-két bloggernél is, hogy megalkották a saját ruhatárukból az adott évszakra vonatkozó kapszulájukat, kedvet kaptam, hogy én is összeállítsam a sajátomat.

Így aztán, hogy eljött az ősz mind csillagászati, mind meteorológiai, mind naptári értelemben, szeretettel teszem közzé a saját őszi kapszularuhatáramat. És ha valakit inspirál, ne fogja vissza magát, valósítsa meg az elképzeléseit, én pedig örömmel fogadom, ha megosztja velem.


Fotók: Posár Ede

Ruhák:

1) Fehér póló (Orsay)
2) Pöttyös póló (H&M)
3) Feliratos póló (általam átalakított, eredeti: H&M)
4) Hosszúujjú felső (Bershka)
5) Barna-fehér csíkos póló (Takko)
6) Barna kardigán (Bershka)
7) Pöttyös pulcsi (általam átalakított, eredeti: Takko)
8) Fekete pulcsi (Mango)
9) Kék, kockás mellény (Takko)
10) Ballonkabát (Bershka)
11) Sötétkék skinny farmer (Takko)
12) Egyenes szárú farmer (Takko)
13) Balerina (Humanic)
14) Sportcipő (Adidas)
15) Bokacsizma (Deichmann)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése