2014. július 9., szerda

Pasztell nyár

A mai bejegyzéshez a legújabb szerzeményem, egy pasztell színű felsőm választottam.

Igen sok évnek kellett eltelnie, mire megkedveltem a pasztell színeket, mivel mindig az erős színű ruhákat részesítettem előnyben. Számomra két véglet létezett, a natúr színek, mint a fekete, fehér, barna, szürke, és az erőteljes, határozott színek - piros, lila, pávakék. Aztán már kevésbé akartam kitűnni a tömegből, inkább egy lenyugodott önmagam akartam lenni, aki külsőleg és belsőleg is nő. Ekkor jöttek a pasztell színek.

Ezen a pólón épp több is van: rózsaszín, lila, kék, barackszín. Kényelmes darab, ami nálam fontos szempont, a fazonja pedig épp az én széles vállaimra való, mert optikailag keskenyít.

A fotózás idején sütött a nap, meleg volt, de a reggeli hűvös és a déli esős idő után, a biztonság kedvéért a hosszú farmert és a kardigánt is magammal vittem. Itt és most a farmer miniszoknyával láthatjátok az összeállítást.







Fotók: Posár Ede

Ruhák:

Felső: Orsay
Fülbevaló: Fércművek
Farmer miniszoknya: Takko
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése