2014. június 12., csütörtök

Kívánságlista: csipkeruha

A fotósom nyaral a héten, így egy kívánságlistával készültem ma.
A csipke már évek óta nagy kedvencem, és mivel sok csipkeruhával futottam össze az újságokban, gondoltam ezt választom a mai nap fő témájává.

Sok csipkeruhát végignéztem, de valami problémám mindegyikkel akadt, általában a szabás nem tetszett. Biztosan nem véletlen, hogy ez pöttyös-csipkés lett a kedvenc, de nem ez (értsd: pötty) volt a fő szempont a választásnál. Az nem látszik, hogy térd fölé ér. És hogy "vikes" legyen, nem hagyhattam ki a türkiz színt, így a kiegészítőkben megtalálható. A szandál saru, ez szintén nem látszik a képen.


Ruhák:

Csipkeruha: Bershka - 9.995 Ft
Nyaklánc: Látomás - 3.900 Ft
Laptáska: Látomás - 3.500 Ft
Szandál: Tamaris - 12.990 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése