2014. május 1., csütörtök

A kiegészítő öltöztet - barnához türkizt

Az időjárás igen erős befolyásoló tényező a blog tematikáját illetően. Nem először kellett változtatni az aktuális fotózási anyagon, most épp azért, mert a vártnál melegebb volt. Nem baj, most mutatkozik meg igazán, hogy mennyire vagyok kreatív.

Egy egyszerű, de nagyszerű szettet hoztam bemutatásra.
A ruhát a Húgomtól kaptam, még a terhességem utolsó hónapjában, amikor a legnagyobb volt a pocakom. Persze a szülés után nem tudtam rögtön felvenni, de nagyon szívmelengető érzés volt, hogy vár egy ilyen nőies ruha. Egyszínű, egyszerű szabású, rendkívül praktikus darab.

A hozzá választott Gubolyka táskát egy nyereményjáték szerencsés nyerteseként vehettem kézhez, az ékszereket pedig direkt ehhez a két darabhoz rendeltem Judittól, a Fércművek alkotójától.
Azóta mindegyik a személyes kedvencemmé vált. A táska napi használatban van, az ékszereket is nagyon gyakran viselem, és persze a ruhát is, amennyiben az időjárás megengedi.

A ruhához egyébként tartozik egy öv is, amit a fotózásra elfelejtettem magammal vinni, így azt most nem láthatjátok.








Fotók: Posár Ede

Fülbevaló, nyaklánc: Fércművek
Ruha: Terranova
Táska: Gubolyka
Szandál: Reno

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése